A magyar reformok működnek kampánnyal a kormánypárti médiumok jártak jól.
Fidesz-közeli médiacégek és a közmédia csatornái részesültek legnagyobb részben a kormány tavalyi, 600 millió forint értékű kampányának költéseiből, amit a működő magyar reformok népszerűsítése céljából készíttetett a Miniszterelnöki Kabinetiroda – írja a 444.hu. A portál közérdekű adatigényléssel jutott hozzá a kampányköltésekhez.
Tv-kampányokra nettó 192 millió, újsághirdetésekre 153 millió, közterületi hirdetésekre 150 millió, rádiószpotokra 70 millió, online médiamegjelenésre 31 millió forintot költöttek.
A tévés reklámok töb mint fele a TV2-csoport valamelyik adóján ment, amelyet a közelmúltban vásárolt meg Andy Vajna kormánybiztos. Az RTL Klubon és társcsatornáin egyáltalán nem reklámozott a kormány, ennek ellenére a kormányt támogató Széles Gábor televíziócsatornáján, az Echo TV-n igen, holott annak a nézettsége nagyságrendekkel kisebb.
Az online portálok közül jelentős pénzt hagyott a kormány Ómolnár Miklós, egykori Story-főszerkesztő májusban indított bulvárújságjának, a ripost.hu-nak. A 444.hu szerint ők több reklámmegtekintést számoltak el a kormány felé, mint a legnagyobb bulvárlapok és a legnagyobb sportoldal együttvéve. A 444 szerint feltűnő, hogy a Orbán Viktorral régebben jó barátságban lévő, de mára már összevesző Simicska Lajos lapja, tévéje és rádiója semmit sem kapott.