Keresés

Kitiltották az Index újságíróit a parlamentből

Kövér László szerint rossz helyen forgattak. Nem mehet be a 24.hu, a Népszabadság és a HVG újságírója sem.

A főszerkesztő is távozik a Vs.hu-tól

Legalább öt újságíró mondott fel a Vs.hu-nál, miután kiderült, hogy a lap kiadójánál több mint félmilliárd adófizetői forint landolt az MNB alapítványain keresztül. A lépést szakmai elvekkel indokolják.

Matolcsy rokonának cége is kapott a jegybank pénzéből

Az MNB alapítványai közel 600 millió forinttal támogatták a jegybankelnök unokatestvérének médiacégét.

Az Origo után a Figyelőt is megszerezheti a VS kiadója

A 444.hu információi szerint néhány héten belül új tulajdonosa lesz a Figyelő című gazdasági hetilapnak, mégpedig az Origót is megvásároló New Wave-cégcsalád.

Orbán a BBC tudósítójáról: “Az ellenséges külföldi sajtóhoz tartozik”

Nosztalgikus interjú jelent meg a Magyar Nemzetben a hétvégén Nick Thorpe-al, a BBC tudósítójával, aki már harminc éve Budapesten él – írja a 444.hu.

Új törvénnyel kényszerítené térdre a médiát a kormány

Megtiltanák, hogy egy médiavállalat tulajdonosa sales house-t is működtessen. A TV2-öt ez nem érintené, az RTL Klub és az Index viszont az átalakítás nagy vesztese lenne.

György Bence lesz az Origo új főszerkesztője

Korábban a Tv2 programigazgatójaként és a Faktor.hu ügyvezetőjeként dolgozott.

A tanárvezér megvágott nyilatkozatán látszik, hogyan manipulál a közmédia

Hazugnak tüntette fel az M1 híradója Pukli Istvánt a tanári tiltakozások vezéralakját. A délutáni hiradóban élőben adott interjúját estére úgy vágták meg, mintha nem mondott volna igazat.

Az állam által felügyelt MKB is segített az Origo megvásárlásában

A 4,2 milliárd forintos vételár nagyobbik része érkezhetett az MKB-tól.

Gíró-Szász cége gyártja a rádióhíreket

A volt kormányszóvivő cége készíti 31 rádió hírblokkjait a közmédia híreiből.