Keresés

Újabb elbocsátások lehetnek a közmédiánál

A Népszabadság 300 emberről beszél, az MTVA szerint lesz leépítés, de nem ilyen mértékű.

Várhegyi Attila embere állhat a közmédia lehallgatási botránya mögött

A 168 óra cikke szerint több szál is a jelenlegi MTVA-tanácsadóhoz vezet.

Több vezetőt is bepoloskáztak az MTVA-ban

Három, viszonylag frissen kinevezett MTVA-vezető irodájában is találtak lehallgatókészülékeket és rejtett kamerákat márciusban. Feltehetően belsős ember intézte a lehallgatást, politikai okokból.

Újra előléptette az MTVA Papp Dánielt

Ő hamisította meg öt éve a Cohn-Bendit-riportot, és takarta ki Lomnici Zoltán arcát.

Simicska eladta a Class FM-et

A vevő a Sláger Rádió Zrt. és azt mondják, a zenére fognak koncentrálni, nem a politikára.

Ingyenes napilappal nyomná le Habony a Metropolt

300 helyszínen fogják terjeszteni, pont annyi példányban, mint a Simicska Lajoshoz köthető Metropolt.

Közmédia helyett kormánymédia van Magyarországon

„Megbízható” szerkesztők felső utasításra alakították a brüsszeli híreket, mondta a távirati iroda volt munkatársa.

Kovács Zoltán a VS újságíróinak fizetését kéri számon

A kormányszóvivő az MNB-botrányról semmit nem volt hajlandó mondani, de a Vs.hu-nál felmondott újságírók fizetését azért firtatta.

Egy félig vak és egy tolószékes szíriai menekült magyarországi bíróság elé állításával kerültünk be a brit köztévébe

A kerekesszékes Fajszál Hamádot és a 64 éves cukorbeteg, asztmás háziasszonyát azzal vádolják, hogy csatlakoztak a zavargáshoz, ami akkor tört ki a röszkei határnál, amikor Magyarország a múlt szeptemberben lezárta azt a menekültek előtt.

Alkotmánybírósághoz fordul a TASZ a Parlamentből kitiltott újságírók miatt

A TASZ azért kínált ingyenes jogsegélyt az újságíróknak, mert szerintük a kitiltás alkotmányellenesen korlátozza a sajtószabadságot.