Keresés

A Mediaworks megsértette a Népszabadság munkavállalóinak jogait

A munkaügyi bíróság másodfokú döntése jogerős, mégsem ér semmit.

Hat embert rúgtak ki a hamis Orbán-interjú miatt

Ismeretlen tettes meghamisította a karácsonyi Orbán Viktor-interjút a Fejér Megyei Hírlapban, mire a kiadó kirúgott öt szerkesztőt és a gazdasági vezetőt.

12 helyreigazítási pert nyert meg Juhász Péter a TV2-vel szemben

A politikusról a híradó több adásában is lejárató anyagot adtak le.

Mészáros Lőrinc megvette az Echo Tv-t

A korábbi tulajdonos, Széles Gábor szerint hónapok óta készültek az eladásra, a tévé pedig a kormányhoz legközelebb álló csatorna marad.

Megkezdte a tisztogatást a Mediaworks

Elküldik hét megyei lap főszerkesztőjét.

A Népszabadság helyén épül újra a Fidesz médiabirodalma

A Népszabadság egykori Bécsi úti székhelyére költözhet a Magyar Idők szerkesztősége, az adminisztrációs munkatársak állítólag már ott dolgoznak. Eközben már 30 egykori Népszabadság dolgozótól váltak meg a Mediaworks új vezetői.

A Borsot is vinné a Fidesz

A Magyar Narancs úgy tudja, hogy már zajlanak a tárgyalások a maradék néhány, nem Fideszhez bekötött médiavállalat beszántásáról is.

A Mészáros Lőrinc-közeli Opimus megvette a Népszabadság kiadóját

Állítólag kiemelten foglalkoznak a Népszabadság újraindításának lehetőségével.

Liechtensteini társaság vette meg a Népszavát

Övék lett a Szabad Föld és a Vasárnapi hírek is, utóbbi szerkesztőségét integrálják a Népszaváéval, de megőrzik a szellemiséget. A népszabadságos újságírókra is számítanak.

Népszabadság-cikkekkel jön csütörtökön a Fedél Nélkül

A hajléktalanok által árult lapban 12 oldalas Népszabadság-melléklet lesz.