Keresés

Hivatalosan is Mészáros Lőrincé a fél médiapiac

Eddig is az érdekeltségének számított a Népszabadságot is bezáró Opimus Nyrt., a mostani részvényváltással ez lett hivatalos.

5,5 milliós bírságot kapott a TV2 hajléktalangyalázó riportja miatt

A hajléktalanok emberi méltóságát sértő riportja miatt 5 és fél millióra bírságolta a Médiatanács a TV2-t. A riport 2016 novemberében a Tények című hírműsorban hangzott el.

A UPC után egy műsorújság is száműzte a Hír Tv-t

Hétfőn a UPC közölte, hogy ezentúl nem lesz elérhető a Hír TV az analóg alapcsomagos előfizetőknél, majd az egyik kormányközeli műsorújságből száműzték Simicska Lajos televízióját.

Felmondott a Figyelő főszerkesztője

Lambert Gábor azután távozott, miután Schmidt Mária felvásárolta a lapot, és Fidesz-közeli szerkesztőbizottságot nevezett ki az élére.

Különdíjazott lett az Abcúg két újságírója

Prókai Eszter és Szurovecz Illés a “Szegénységről – méltósággal” idén útjára indított pályázat két különdíját hozta el.

Két sajtófotó-díjat is nyert az Abcúg munkatársa

Hétfő délelőtt kihirdették a 35. Magyar Sajtófotó Pályázat nyerteseit. Az Abcúg fotóriporterért, Magócsi Mártont két kategóriában is díjazták: egy félreeső falu áramnélküli családjait bemutató képeiért, valamint az energiaszegénység enyhítésével foglalkozó képriportjáért. A MÚOSZ Nagydíjat egy Down-kóros diákokról szóló sorozat nyerte. Íme egy válogatás az év legjobb munkáiból.

Lerohanta a politika a magyar médiát

A kormányváltás óta eltelt hét évben teljesen átalakult a magyar médiapiac, újságok alakultak és szűntek meg, a politika pedig eddig sosem látott mértében vásárolta be magát a sajtóba. Összeszedtük, hogyan változott a magyar médiapiac az elmúlt években.

L. Simon László fogja megújítani a Figyelőt

A századvéges Lánczi Tamással, a volt államtitkár L. Simon Lászlóval és a Terror Háza Múzeum programigazgatójával, Tallai Gáborral újítják meg a Figyelőt, amely nemrég került kormányközeli kézbe. A laptól távozik Brückner Gergely rovatvezető, a Figyelő legismertebb újságírója.

Az Origón megjósolták: Nem veheti meg az RTL Klub a 24.hu kiadójának 30 százalékát

A hírportál 25 perccel korábban adott hírt a Médiatanács döntéséről, minthogy a testület vonatkozó ülése egyáltalán elkezdődött volna.

Összeveszett Orbánnal, kigolyózták a rádióját

A Class FM egy botrányos pályáztatás eljárás után vált az ország vezető rádiójává, hogy aztán éveken keresztül politikai segítséggel milliárdokat hozzon a tulajdonosainak, miközben a hírműsoraiban végig elfogult volt a kormánypárttal. De amikor a rádió tulajdonosa, Simicska Lajos összeveszett a miniszterelnökkel, egy év sem kellett hozzá, hogy teljesen kitúrják a rádiós piacról. A Class FM története.